השירותים שלנו

השקעות ויזמות בסין

המהפכה שעברה על סין בשנים האחרונות, הפכה אותה לאחת מזירות ההשקעה הרווחיות בעולם, וכן לאחד היעדים הראשונים למציאת שיתופי פעולה עסקיים. לאורך השנים האחרונות עסקנו בייצוג תעשיינים ומשקיעים סיניים, וכיום אנו מסייעים לחברות ישראליות לבנות מערכים עסקיים מקצועיים בשיתוף חברות סיניות. כדאי לדעת שחברות הענק בסין אינן מעוניינות לשתף פעולה עם כל חברה בישראל, אלא אך ורק עם חברות השומרות על ערכן הכלכלי ומשדרות עליה מתמדת ברווחים וסגירת העסקאות.

לכן, שירותינו בתחום ההשקעות והיזמות מעודדים את יצירת האמון בין המשקיעים הישראליים לחברה הסינית, והם כוללים:

  1. הכנת החברה/הארגון לפגישות עם הנציגים הסיניים

  2. ייצוג מלא של משקיעים מול אנשי עסקים סיניים

  3. ניהול פרויקטים מיוחדים ומורכבים בשוק הסיני

ליווי חברות בשוק הסיני

מניסיוננו האישי, על מנת שהמשא ומתן עם הנציגים הסיניים יצלח במישור העסקי, היועץ העסקי המלווה חייב לשלוט לחלוטין בכמה תחומים:

  • הבנת האסטרטגיה העסקית בחברה הישראלית

  • הבנת וניסיון בעולם העסקי הסיני, והבנת דפוסי הפעולה של חברות סיניות מאותו התחום

אנו מתחייבים שארגונכם יקבל מאיתנו את כל ההבנה והניסיון בענייני הניהול העסקי בסין, על מנת לאפשר לכם שליטה מוחלטת על כל שלבי הפעילות העסקית.

ליווי חברות בשוק הסיני כולל:

  1. בדיקת היתכנות וכדאיות של יצוא מוצרים ספציפיים לסין

  2. בדיקת תשתית למכירות ושיווק בסין

  3. ייעוץ בדילמות של חברות הפועלות בעסקים בסין

  4. פתרונות לתכנון וייצור בסין

  5. הדרכות וסדנאות לכניסה נכונה לשוק הסיני

בניית אסטרטגיה להטמעת המוצר בסין

אנו מאמינים שתחילתן של עסקאות ענק עם חברות סיניות מתחיל מבניית תקשורת נכונה. תקשורת נכונה מול החברות הסיניות לא תהיה מושגת באמצעות מילים יפות, אלא אך ורק ע"י הגעה לעמק השווה בין כל הגורמים העסקיים המעורבים בתפקוד השוטף של החברה. זו הסיבה שכל חברה המעוניינת להשתלב בשוק הסיני, חייבת נציג עסקי הבקיא בענייני המסחר שילווה אותה לאורך כל הדרך.

 

האסטרטגיה להטמעת המוצר בשוק הסיני כוללת:

  1. היתכנות המוצר על "המדף" (נראות, מחיר ובדיקת השוק)

  2. בניית מערך מכירות מקיף

  3. תכנון המערך הלוגיסטי

  4. תכנון המערך השיווקי

  5. בניית תקשורת נכונה עם חברות סיניות ("גונאשי")

כמו כן הרצאות על סין

אנקדוטה קטנה לסיום

כולם רוצים למכור לסין, שוק ענק שממשיך לגדול ולגדול, אבל רק מעטים מצליחים.

ההבדלים התרבותיים והעסקיים פשוט ענקיים, וגורמים לחוסר הבנה ותסכול

ובהרבה מקרים מכשילים את היוזמות של החברות הגדולות.

התרופה הטובה ביותר היא לנסות להיכשל ולהמשיך לנסות, לצבור ניסיון

ואם אין לכם זמן וכסף לעבור את התהליך הזה בעצמכם, יש לי פיתרון בשבילכם-

אחרי 1000 פגישות עיסקיות בסין, מספר דומה של ארוחות ומי סופר כמה קריוקי

אוכל לסייע לכם להבין את הלך המחשבה, לא ליפול לבורות תרבותיים, ולהתנהל נכון עיסקית.

 

נשמח לשמוע מכם.