ת-ו-ד-ה !!

03.03.2016

 

והנה זה קורה... ספר הביכורים שלי "גואנשי – חיים, תרבות ועסקים בסין" בדרך אליכם

 

 

מסע קמפיין מימון ההמונים, מגיע בימים אלה לסיומו המוצלח.

אני מודה לכולכם על ההשתתפות, השיתוף והתמיכה בקמפיין, ומבקש לשתף אתכם בחוויות שעברתי ובתובנות שצברתי במהלך ימי הקמפיין עד כה.

 

כשסיימתי את כתיבת הספר, התחבטתי כיצד אוכל להוציא אותו לאור. התלבטתי רבות אם להיכנס למסע מימון המונים. אבל, הסובבים אותי, האמינו בי ובספר ובתמיכתם החלטתי לצאת לדרך.

 

והיום, אני יכול לומר לכם, שאני שמח ומודה על כך! החוויה הזו, שעברתי בחיבור עם קהל האוהדים היא מרגשת ובלתי נשכחת.

 

כבר בתחילת הקמפיין הרגשתי שאני עומד להיכנס לתהליך מעניין ומרתק במיוחד, רתימת קהל וקהילה דרך רשתות חברתיות. משהו שהיה חדש בעבורי. אבל, ככל שעברו הימים, נחשפתי לקהלים אוהדים שהביאו להתקשרויות מיוחדות ומעניינות במיוחד. ממקהלה ירושלמית המעוניינת להופיע בסין, דרך אח שיש לו עניין להעניק  לאחותו מתנה שיחה איתי לפני יציאתה לרילוקשיין בסין.

 

פשוט ימים של התרוממות רוח, של פתיחת דף קמפיין שהולך וצומח ונכנסים אליו אוהדים ותומכים שכלל איני מכיר. קיבלתי אינסוף תגובות  ושיחות טלפון, שכולן הביעו תמיכה ועידוד. עם כל עלייה במספר אחוזי התמיכה, הלב גאה מהתרגשות. הייתה זו חגיגה אחת מתמשכת.

 

לצד השמחה עם כל עלייה באחוזי התמיכה, עלו גם חששות, מה יהיה, אם לא... ? האם באמת אצליח במשימה?

 

עם כל יום שעבר, אזרתי יותר אומץ, לבקש, להיעזר באחרים, לרתום אנשים,  ובעיקר להפסיק לחשוב מה אומרים עלי.

 

במהלך הימים, הסתובבתי בעשרות קבוצות נטוורקינג והעזתי להעביר את המסר לרתימת הקהל ב 60 שניות. חילקתי פליירים, קבעתי אינסוף פגישות עם אנשים שונים ולמדתי להקשיב .

 

הצפתי את הבלוג שלי בבאז של פוסטים ומסרים  לקהל הקוראים שלי, שאותו  קמפיין מימון ההמונים קידם משמעותית לכמעט 5000 קוראים. הרחבתי את  קהל  החברים שלי. והצלחתי לייצר תנועה נוספת  להשתתפות בקמפיין ההמונים.

 

למרות אוצר המילים הדל ואפילו הדיסלקטיות  שלי העזתי להופיע  במספר הרצאות בנושא "תרבות עסקית בסין". מהמשובים  ומהפידבקים שקבלתי, הבנתי שיש בידי הידע, היכולת  והאנרגיה להעביר מסר, לרתק קהלים קטנים וגדולים, לייצר עניין, תוך יצירת חוויה ייחודית בעבורם באווירה נוחה ומאפשרת.

 

נדהמתי לגלות, עד כמה ההרצאות הללו רתמו את השומעים לקמפיין. רבים מהם הביעו את תמיכתם ובתום כל פעילות שכזו ראיתי עלייה ניכרת באחוזי התמיכה בקמפיין. לא היה מאושר ממני! 

 

ושוב, אני רוצה להודות לכולכם, שתמכתם ושיתפתם, והייתם שותפים להצלחת הקמפיין.

 

עכשיו נשארו ממש פחות מ-60 שעות לקמפיין, ויש עוד 60 שעות בהם הספר והמתנות מוצעות לרכישה באמצעות הקמפיין מימון המונים. זה שהגענו ליעד רק מראה לי שיש הרבה אנשים שמתעניינים בנושא ואני כבר משתוקק לרגע ההוצאה לאור של הספר והכנסתו למדפי החנויות. כמובן, שבחנויות לא יהיה את המתנות של הקמפיין, לכן ה-60 שעות הללו הם ההזדמנות למי שרוצה לקבל את הספר + מתנות במחיר מוזל, להיכנס לקישור הזה ולעשות זאת.

 

ת - ו - ד - ה !!

 

 

שלכם אבי

 

Please reload

Please reload

פוסטים אחרונים

אבי הוברמן

יזם ואיש תעשייה.

 

 מאות מיזמים בישראל, סין ואירופה ומגוון, ומעל ל-1000 ימי פגישות בסין, ו- 1200 ארוחות עסקיות שהפכו לשיתופי פעולה מצליחים.

הצטרף לרשימת התפוצה שלנו

והשאר מעודכן