טיפים לעסקים בסין - מספר 28: "שדה קרב"

09.05.2017

-        דע את האויב.

 

-        שליטה. ולוגיסטיקה מתאימה.

 

-        הכר את החזקות.

 

-        הכר את החולשות.

 

 

 

נכון. סון דזה חי ופעל  לפני 2500 שנה, וזו הייתה אז ועדיין היום  תורת הלחימה והתורה העסקית של הסיני .

 

"מצגת"  היא מערכה בקרב הכולל שלך להגיע למטרה.

 

לכן בבניית המצגת , בתכנונו והכנת ההופעה יש לקחת בחשבון

 

-        איש העסקים שמולו תציג את המצגת הוא יד ימינו של השליט באזורו,  איש המפלגה או במארג חברתי "גואנשי" , שיש להעביר אליו את המידע, כי הוא  אשר יקבע את דרך  הפעילות.

 

-        תן תחושה שהארגון שלך עם כללי משחק ברורים ובעיקר יש בו כבר מסורת וטכסים.

 

-        הכן אסטרטגיה  , מטרה למצגת, ובעקבותיה תכין היטב את הטקטיקה. ( המטרות הן פשוטות. ביקור בישראל. פגישה נוספת. יציאה לבילוי משותף ועוד). אבל איך....זוהי המצגת ....

 

-        למד את ה"אוייב" את האנשים ובעלי התפקידים שלהם  אתה מציג את המצגת.

 

-        למד את החזקות של הארגון או החברה אליה אתם פונים, המשך לחזק בסופרלטיביים אין סופיים. הסינים אוהבי מחמאות.

 

-        תבקש בצורה ברורה את מערך הלוגיסטי שאותו אתה מבקש. להכין לקראת הופעתך. כולל מבנה וצורת ישיבה. אמצעי עזר. ומי המשתתפים ולמד עליהם (אפשר להשתמש באנשי קשר).

 

-         זכור. הסינים מכינים ולומדים רבות עליך, ומכירים אותך היטב.  למפגש יגיעו גם אנשי מקצוע כמו מומחים לשפת גוף וכד.

 

 

 

 

ממש שדה קרב.....

 

נכון... קשה...מורכב...אבל...זה חלק מהאתגר...

 

אני מקווה שיצאתם עם ערך....

 

אז...תודה על האזנה...ונמשיך לטיפ  נוסף

 

Please reload

Please reload

פוסטים אחרונים

אבי הוברמן

יזם ואיש תעשייה.

 

 מאות מיזמים בישראל, סין ואירופה ומגוון, ומעל ל-1000 ימי פגישות בסין, ו- 1200 ארוחות עסקיות שהפכו לשיתופי פעולה מצליחים.

הצטרף לרשימת התפוצה שלנו

והשאר מעודכן