טיפים לעסקים בסין - מספר 39: "הסכם" .

 

אז בא נגש לטיפ מספר 39 

" הסכם" .

 

 

זהירות. הילד מנסה לפתוח את בקבוק האקונומיקה הנמצא בארון מתחת לכיור. מכירים....נכון.........את זה רציתי לפתור עם שותפי הסיני. הנסון שמו. בעל חברה יצרנית העוסקת בייצור מכסים. אקדחי ריסוס ומשאבות מינון למוצרי ניקיון וקוסמטיקה.

 

לאחר הזדמנות עסקית, אחד מלקוחותיי מאירופה בקש שננסה להתמודד ולפתור את הבעיה , שאקדח הריסוס לניקוי חלונות יהיה מוגן מתינוקות, ושלא תהיה להם אפשרות לפתיחה אקראית.

 

לאחר כשנה ומחצה של ניסיונות. והכנת פרוטוטיפ. הבנו שלנו הפתרונים, ואכן הלקוח האירופאי אישר לבצע הזמנה ראשונית.

הכנתי הסכם עם הנסון על שיתוף פעולה , ועל חלוקת הרווחים בהתאם.

 

 

הנסון עמד בהסכם כשנה , הכין את ההזמנות בהתאם ללוח הזמנים שנקבע, איכות המוצרים טובה. ושילם הכול בדיוק בהתאם להסכם, והמשכנו במסכת השיווק בתערוכות. ספרות מקצועית. דיוור ישיר, לאתר צרכנים נוספים ועוד.

לא לקח הרבה זמן. וחתמתי הסכם להספקת אקדחי הריסוס עם יצרן תורכי גדול של חומרי ניקיון

הנסון החל  לספק את ההזמנות לתורכי בהתאם לדרישותיי.

 

בתאריך שנקבע לקבלת העמלות. קבלתי את העמלות של הצרכן  האירופאי  בהתאם להסכם. ולא קבלתי את העמלות של הצרכן התורכי.

 

הנסון...מה קורה ?  כנראה שכחת את העמלות של הצרכן התורכי.

 

עונה לי הנסון ,הצרכן התורכי לא מופיע בהסכם.

אבל. אתה אפילו לא מכיר את התורכי...ההזמנות הם דרכי....אני משיב

ושוב עונה שהצרכן התורכי לא מופיע בהסכם.

 

אני...המום...לא מבין....בהזדמנות הראשונה בהיותי בסין. ישבתי עם הנסון לארוחה. קריוקי. המשך דיון בלובי המלון עד  שעות הקטנות של לילה. לא הצלחתי לשכנע אותו . שמגיע לי,  גם עבור הצרכן התורכי.

 

הנסון מאזין לך בקשב רב...בסבלנות...ועונה כמטרה  בשקט וברגיעה "התורכי לא מופיע בהסכם".

 

ולא הצלחתי לקבל אגורה שחוקה בעסקאות אלו.

 

לכן, השתמשו בכול אותם טיפים וקראו שוב ושוב כדי שלא תצטרכו להיכשל כמוני.

 

 

נכון... קשה...מורכב...אבל...זה חלק מהאתגר...

אני מקווה שיצאתם עם ערך....

אז...תודה על האזנה...ונמשיך לטיפ  האחרון

 

 

 

Please reload

Please reload

פוסטים אחרונים

אבי הוברמן

יזם ואיש תעשייה.

 

 מאות מיזמים בישראל, סין ואירופה ומגוון, ומעל ל-1000 ימי פגישות בסין, ו- 1200 ארוחות עסקיות שהפכו לשיתופי פעולה מצליחים.

הצטרף לרשימת התפוצה שלנו

והשאר מעודכן