טיפים לעסקים בסין - אבי הוברמן - טיפ מס 46 - קצת...על הרשתות החברתיות...

 

אז בא נגש לטיפ מספר 46

קצת...על הרשתות החברתיות...

 

אין גוגל....אין פייסבוק , אין טוויטר  אין יוטיוב-אין רשתות חברתיות המובילות בשוק העולמי. .הרשתות החברתיות לא נמצאות במרחב  בסין, אז מה עושים ?

 

במצב שבו כמיליארד משתמשים . 20% מאוכלוסיית העולם, באינטרנט ולמעלה מ 90% מהם מהנהלים חשבונות  ברשתות החברתיות ,....הסיניות.

 

מלבד זאת,  הסיני חשוף וגולש ברשתות  למעלה מ 50% מזמנו.

אז איפה אנחנו יכולים להצליח בחשיפה כול כך גדולה. למעלה ממיליארד אנשים. .?  . האם אנחנו יכולים לפספס חשיפה מסוג זה ?

 

​​

 

 

ספרנו  רבות על הקולקטיביזם החברתי בסין. על חשיבות החברה ומיקומה. אז נבין גם שהרשתות החברתיות חשובות. ודו שיח על המוצר או השירות שלך ברשתות החברתיות.-חשוב ביותר.

 

אז צאו לדרך ותחשפו את מרכולותיכם במרחב העסקים הסיני שהוא אינטרנטי לחלוטין.

יציאה וחשיפה אסטרטגית נכונה, במסרים מיידים לקהילות, קבוצות ובודדים במרחב הגדול של סין כולה.

שדה הקרב והתחרות  במרחב הרשתות החברתיות היא אכזרית  לכן יש לתכנן היטב את  החשיפה והפעילויות השיווקיות, ומכירתיות וכמובן לוגיסטיות כדי להיות נוכח בצורה הנכונה ביותר.

 

המלצות וחוות דעת בטרם יקבלו החלטת רכישה. המידע ברשת החברתית נתפס כיותר אמין - וזה המפתח .  לכן הרשת החברתית מציעה הזדמנות לשיווק אפקטיבי.

77% מהסיניים מצפים היום מכל מותג שתהיה לו נוכחות במדיה החברתית , לכן....מדובר במרכיב שלא ניתן להתעלם ממנו בתכנית השיווק והפיתוח העסקי בסין.

יש לציין, לאחרונה השלטון הסיני  הקשיח  אף יותר את ההגבלות על חופש הביטוי ברשת ומעצימה את הצנזורה באינטרנט במדינה. החוק החדש, אוסר על גולשים לפרסם תוכן או מידע שפוגע "בכבוד הלאומי, בכלכלה או בסדר החברתי". כמו כן, החוק דורש מחברות לוודא את זהותם של גולשים, וכך למעשה אוסר בחוק על גלישה אנונימית ברשת. למפלגת השלטון הקומוניסטית בסין מערכת צנזורה ברשת שחוסמת באופן אגרסיבי תוכן ביקורתי או כזה שנחשב רגיש ומסוכן ליציבות המדינה

 

  נכון... קשה...מורכב...אבל...זה חלק מהאתגר...

אני מקווה שיצאתם עם ערך....

אז...תודה על האזנה...ונמשיך לטיפ  נוסף

 

 

Please reload

Please reload

פוסטים אחרונים

אבי הוברמן

יזם ואיש תעשייה.

 

 מאות מיזמים בישראל, סין ואירופה ומגוון, ומעל ל-1000 ימי פגישות בסין, ו- 1200 ארוחות עסקיות שהפכו לשיתופי פעולה מצליחים.

הצטרף לרשימת התפוצה שלנו

והשאר מעודכן